1. Sumar:
a. Se actioneaza butonul “Rapoarte” din meniul din partea stanga sus a paginii.
b. Sunt afisate statistici despre utilizatori, furnizori, facturi, serii. Sunt de asemenea cele mai recente facturi si cei mai recenti clienti.
2. Situatie financiara:
a. Se actioneaza butonul “Rapoarte” din meniul din partea stanga sus a paginii.
b. Se actioneaza butonul “ Situatie financiara” din meniul de sus.
c. Sunt afisate statistici despre platile facturilor si despre emiterea chitantelor.
3. Situatie clienti:
a. Se actioneaza butonul “Rapoarte” din meniul din partea stanga sus a paginii.
b. Se actioneaza butonul “ Situatie clienti” din meniul de sus.
c. Sunt afisate statistici despre platile clientilor si sumele de incasat.
d. La click pe un client, se afiseaza facturile scadente ale respectivului.
4. Centralizator facturi:
a. Se actioneaza butonul “Rapoarte” din meniul din partea stanga sus a paginii.
b. Se actioneaza butonul “ Centralizator facturi” din meniul de sus.
c. Este afisat un tabel pe ultimele 12 luni ale clientilor, care arata numarul total de facturi emise respectivului, si situatia lor. Daca fundalul este rosu, exista facturi scadente expirate, daca este albastru are facturi scadente, daca este verde toate facturile au fost platite.
d. La click pe o anumita luna, se afiseaza facturile din luna respectiva a clientului.