WebInvoice – program de facturare online

Din dorinta de a sprijini micile firme si pentru a va oferi posibilitatea de a testa WebInvoice fara nici un fel de obligatii, oferim conturi gratuite cu o limita de maxim 25 de documente / luna.

Celor cu un volum mai mare de facturare le oferim promotional abonamentul anual cu 500 documente / luna la doar 199 Lei + TVA / an.

Pachet Starter

Lei0lunar
  • 25documente/luna
  • Asistenta tehnica online

Pachet Premium

lei19999+TVAanual
  • 500documente/luna
  • Asistenta tehnica online si prin telefon

Tipuri de documente:

Contabile:
– Facturi Fiscale
– Facturi Proforme
– Chitante
– Avize de insotire a marfii

Pentru plata prin banca:
– Ordine de plata
– Cerere depunere numerar

Pentru posta:
– Plicuri
– Confirmari de primire
– Borderou de expediere

Modele de documente:

Pentru Facturi Fiscale, Facturi Proforme, Avize
– A4, A4 fara TVA, A4 pentru plicuri cu fereastra
– A5, A5 2exemplare / pagina, A5 fara TVA, A5 fara TVA 2 exemplare / pagina

Pentru Chitante:
– A6, A6 2 exemplare / pagina

Prentru banca:
– Ordine de plata A5 2 exemplare / pagina
– Cerere depunere numerar A5 2 exemplare / pagina

Pentru posta:
– Plicuri DL
– Confirmare de primire A6
– Borderou de expediere A4

Lista completa facilitati WebInvoice

Facturi, chitante, avize

– Se pot crea facturi in mai multe valute Ex: Lei, Euro, USD
– In cadrul unei facturi produsele pot fi exprimate in valute diferite si pot avea Cota TVA diferita
(ex: se factureaza 15 Euro in Lei la cursul BNR din ziua platii)
– fiecare factura are scadenta proprie
– se pot genera facturi cu taxare inversa si scutite cu/fara drept de deducere pentru firmele de transport,┬áde turism si cele ce fac exporturi
– se pot crea facturi duplicat dupa facturile emise anterior
(ex: se factureaza in fiecare luna 15 Euro, se schimba doar data si cursul valutar)
– se pot crea duplicate pentru mai mult documente simultan
(ex: selectam facturile de luna trecuta si generam din ele facturile pentru luna curenta)
– se pot genera chitante din facturi, facturi din avize, facturi fiscale din facturi proforme etc..
(ex: prima data se emite factura proforma, la plata se genereza factura fiscala si chitanta din factura proforma)
– facturile nu pot fi sterse ci doar anulate
– se poate emite direct factura + chitanta
– se pot trece note ce vor fi tiparite in subsolul facturii
– pentru fiecare factura se poate genera un ‘ordin de plata’ sau o ‘cerere de depunere numerar’, cu datele beneficiarului, cu care acesta poate merge direct la banca pentru a efectua plata prin transfer sau numerar.
– facturile sunt personalizate cu sigla furnizorului
– facturile pot fi sortate si filtrate dupa: clienti, oras, tip, serie, achitat, anulat, data
– facturile pot fi Importate si Exportate in format CSV – usoara integrare cu Excell, Access, FoxPro etc.

Printare

– toate documentele sunt generate in format PDF
– optional se pot trimite clientului direct via e-mail in format PDF, jpg sau text
– se pot tipari mai multe documente intr-un singur PDF
(ex: generati facturile pe luna curenta, le selectati si le tipariti pe toate intr-un singur fisier)

Rapoarte

– sumar a ultimelor facturi emise, facturi scadente, clienti, utilizare serii
– situatie financiara: din fiecare serie cate facturi sunt emise, in valoare de, cate achitate/neachitate
– situatie clienti: cat mai aveti de incasat de la fiecare client
– centralizator facturi: tabel cu cate facturi sunt emise, cu scadenta depasita, achitate/client/luna
(ex: este foarte util pentru a verifica daca au fost emise toate facturile periodice)

Serii documente

se pot administra multiple serii
– fiecare serie are alocata in parte o valuta si un model
(ex: Facturi Fiscale A4 Lei, Chitante A6 Lei, Facturi proforme A5 Euro …)
– se poate genera automat in format RTF ‘Decizia interna’ prin care se deleaga cei reponsabili cu administrarea facturilor

Clienti

– la adaugarea clientii pot fi cautati dupa codul fiscal – fiecarui client i se pot seta ca date implicite Cota TVA, Scadenta si Valuta implicita
(ex: Pentru un client din Germania: Cota TVA=0 (export), Scadenta 15 zile, Valuta: Euro)
– adresa postala de corespondenta poate fi diferita fata de adresa sediului social al clientului
– clientii pot fi atat persoane juridice cat si fizice
– validare CNP si cont IBAN
– cautare/sortare clienti dupa nume, oras
– clientii pot fi Importati si Exportati in format CSV – usoara integrare cu Excell, Access, FoxPro etc.
– se pot tipari plicuri, confirmari de primire, borderou de expediere

Furnizori

– pot fi adaugati mai multi furnizori in cazul in care aveti puncte de lucru, mai multe conturi bancare, mai multe adrese de corespondenta etc.
– se poate incarca sigla furnizorului in format jpg pentru personalizarea facturii

Alatura-te celor peste 2000 de utilizatori multumiti de WebInvoice!

Factureaza de oriunde, oricand!

Fa-ti un cont gratuit WebInvoice acum!